luni, 5 octombrie 2009

Tatiana Stepa


Am aflat despre moartea Tatianei Stepa doar acum cateva saptamani,si chiar am ramas uimita.Avea doar 46 de ani,era talentata,dar din pacate,boala s-a dovedit a fi mai puternica.Suferea de cancer de col uterin de 5 ani,o boala cronica,cu evolutie severa daca este depistata tarziu si care se situeaza pe locul 2 in topul bolilor care determina moartea populatiei feminine (dupa cancerul de san).
Celebra cantareata folk s-a nascut in judetul meu,Hunedoara,mai precis in Lupeni. Talentata de mica la muzica,practicand vioara,balet,pian,la 19 ani debuteaza la Cenaclul Flacara,cu cantecul Si-am sa-mi fac o doina ,ramanand in componenta acestuia.A lucrat de asemenea,in perioada interzicerii ei ca artiste in mina din Lupeni,revenind iar in lumea muzicii si sustinand in aproximativ 12 ani, peste 1000 de spectacole in tara si strainatate.
Una din cele mai frumoase melodii,care au consacrat-o e Copaci fara padure
http://www.youtube.com/watch?v=LnOFJtNxfSM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu