duminică, 11 octombrie 2009

Frica de dentist ?!


Cine a mers la dentist si nu i-a fost absolut deloc frica?... sunt sigura ca 99,5% dintre pacienti vor raspunde ca nu merg cu placere la medicul stomatolog,insa exista si unele cazuri in care vizita la dentist poate insemna un adevarat cosmar pt persoana respectiva.
Intrucat,cred ca voi da la medicina dentara,ma gandesc la 'frica cu care ma vor privi unele persoane' :)) ,si la teama acestora de a veni la stomatolog....probabil,voi deveni un fel de 'baba-cloanta' :)) ,mai ales pentru copii.Recunosc,nici eu nu merg cu placere la dentist si intotdeauna mi-e teama,mai ales de zgomotul ascutit al polizorului.



2 comentarii:

  1. Buna! Turbina aia e chiar prietenoasa, daca te...imprietenesti cu ea. Pe vremnea lui Ceausescu imi era teribil de frica de dentist, insa dupa '90 n-a mai fost chiar asa mare filosofie, doar exista anestezie si de un ac nu trebuie sa ne panicam acum, nu?

    Daca dai la stoma, ar trebui sa te imprietenesti cu (un) medic(ul) dentist si sa stai cat mai mult prin cabinet. O sa inveti o gramada de lucruri despre instrumentele alea atat de fioroase (chiar nu-s deloc! ce-a mai fioroasa pare sonda, dar nu e chiar asa, trebuie doar sa ai grija sa nu te intepi in ea cand o speli pentru sterilizare), despre materialele folosite dar si despre sterilizare si tot procesul.... sa vezi cum se spala acele, mai ales cele care au material de amprentat pe ele...valeleu! ;))
    Dai la vara, da?


    Numai bine si un Craciun de vis iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. sincera sa fiu si mie imi este putin frica de dentist:D Sunt in cls a 11-a si vreau sa dau la facultatea de medicina dentara.Cu toate ca trebuie sa-mi inving aceasta teama..Oicum nu stiu ce ma face sa dau la fac asta..dar eu spre exemplu sunt foarte grijulie cu dantura mea:D..si imi place meserie asa ..

    RăspundețiȘtergere