luni, 26 octombrie 2009

Simplu viataaa


Viata!Ce e viata? Un joc dur si halucinant,cum afirma Paulo Coelho?Sau cel mai pretios dar care ne-a fost oferit?Pentru a avea,totusi,o viata cat mai buna,trebuie sa avem mare incredere,nu doar in noi,ci si in persoanele din jurul nostru.Trebuie sa invatam sa pretuim micile bucurii ale vietii,sa trecem peste toate obstacolele,pentru ca 'fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da,fiindca nu sti niciodata cand va cade cortina.'( Sandra Brown)
Trebuie sa invatam sa traim in fiecare zi ca si cum ar fi ultima,astfel poate am deveni toti mai binevoitori si am putea schimba intr-o oarecare masura lumea.
Trebuie sa invatam sa fim ingaduitori,sa iertam,intrucat asa cum se spune, cand iertam il imitam pe Dumnezeu.
Mi-as dori,ca noi toti sa incercam sa ne imbunatatim viata,sa fim mai fericiti cu noi insine,intrucat am impresia ca in acest secol al vitezei suntem interesati doar de profit,ne neglijam familia si ajungem la un moment dat la o anumita varsta sa ne dam seama ca am fost concentrati toata viata doar asupra unui lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu