joi, 9 septembrie 2010

Zambet cicatrizant



„cineva sa opreasca invazia de biti,
cineva sa ne faca din nou fericiti ..”
Vama - Fericire




Singurul lucru care poate sa-mi smulga un zambet, in aceasta perioada, ar fi o perfuzie cu vise, care sa ma faca sa retraiesc cele mai minunate clipe petrecute vara asta. Simt ca totul este un haos frenetic, niciun remediu nu poate sa-mi redea voiosia caracteristica. Totul ma absoarbe intr-o stare de putreziciune apasatoare, care ma ameteste, si ma poarta pana in fundul unei prapastii, din care nu mai pot admira niciun rasarit de soare, nicio adiere de vant, din care nu mai pot deslusi nici un zambet omenesc. Poate ar trebui sa caut fericirea in lucrurile simple din jurul meu, dar nu am capacitatea sa gasesc o bobita de speranta in rutina unei zile obisnuite.
Ochii mi se impaienjenesc, somnul ma fura ... vreau sa cad intr-o stare de reverie, sa aud sunetul valurilor ce se sparg inspumate, sa calc si sa zburd pe nisipul fierbinte, si cel mai important, sa-mi creez propriul meu castel de nisip, o fortareata a propriilor mele dorinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu