marți, 3 august 2010

Leapsaaa

Am primit o leapsa interesanta de la Bianca despre carti,muzica,filme si locuri interesante de vizitat.

1. Care e ultima carte pe care ai citit-o?
Un veac de singuratate-Gabriel Garcia Marquez.

2. Daca ai putea fi un personaj dintr-o carte, ce personaj ai fi si de ce?
Hmm...cred ca Ursula Iguaran din cartea mai sus specificata,pentru ca are o fire puternica,este intuitiva si pe parcursul intregii carti mi-a atras atentia.

3. Care e cel mai frumos film pe care l-ai vazut pana acum?
The silence of the lambs.

4. Daca te-ai putea intalni cu un scriitor, ce scriitor ai alege?
Eliade (daca ar mai fi in viata) sau Marquez.

5. Care e melodia ta preferata, cea pe care o asculti fara sa te poti satura de ea?
Sunt multe..dar una pe care probabil o voi asculta si peste ani buni e Nothing's gonna change my love for you

6. Unde ai locui un an, departe de casa?
Mi-ar placea sa traiesc in Elvetia:x.

7. Cand citesti, pentru a marca locul unde ai ramas, folosesti semn de carte sau indoi pagina? Si ce fel de semn de carte?
Doar semn de carte,nu-mi place sa indoi paginile...am un semn de carte din Egipt (un papirus),pe care-l folosesc cel mai frecvent.

8. Ai primit in ultima perioada carti cadou? Si daca da, care?
Am primit la majorat Fetele bune ajung in rai,fetele rele ajung unde vor :)) ... si ieri Inainte de tacere de la Bianca in urma castigarii concursului de recomandare a unei carti.

9. Iti place sa recitesti unele carti?
Nu..am o lista prea lunga cu carti ce imi doresc sa le citesc ca sa mai am timp sa recitesc si altele.:))

10. Care crezi ca este cartea care ar trebui impusa tuturor ca “lectura obligatorie”?
Sincer nu prea stiu .. sa zicem Alchimistul - Paulo Coelho

11. Care e locul preferat pentru lectura?
Imi place sa citesc in pat,tolanita :)) ... sau cand ploua si strazile sunt pustii.

12. Care sunt motivele care te determina sa alegi o carte pe care sa o citesti?
In ultimul timp am cerut unele sfaturi in legatura cu ce carti sa-mi cumpar de la persoane pasionate de lectura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu