sâmbătă, 26 decembrie 2009


Imi place vacanta.Oare cui nu-i place?! Cu un program de trezire la 12-13,lenevire in pat...cui nu i-ar placea?! Desi am o groaza de proiecte si multe chestiute de pregatit,sunt foarte relaxata si fara chef de asa ceva.Sper sa-mi treaca pana saptamana viitoare.Momentan,ma delectez cu Kafka pe malul marii,de Haruki Murakami.O poveste plina de fantezie,extrem de captivanta,pe care o recomand tuturor celor care au patima lecturii.
De asemenea,petrec prea mult timp pe net[da' ma cam urasc pentru chestia asta :))], ma amuz,rad,sunt binedispusa...spre exemplu ieri,ma amuzam copios,dupa ce ''m-am deghizat'' cu o prietena si mi-am pus o peruca :))...intr-adevar,cateodata simtim toti nevoia sa readucem un strop din copilaria pierduta,sa ne purtam imatur,fara teama tragerii la raspundere.

2 comentarii:

  1. Ah, Dana! Daca o sa simti la fel si la 30 de ani poti sa te consideri norocoasa! ;)) Adica e atat de bine sa-ti pastrezi acea inocenta pe care multi o uita intr-un sertar, undeva...
    Dar sa stii ca lenevitul asta nu e bun, mai bine le-ai face pe toate incetisor si cu spor pana nu se aduna toate peste tine...(oh, Doamne Fereste!). Uite, eu am 'lucrat' de Craciun, ca in orice alta zi, dar n-a fost chiar atat de rau. Doua ore, trei, nu-i un capat de lume. ;) You should do the same, girl! Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca pe mine nu ma incanta.. pentru vacanta asta = se apropie sesiunea! Si uite asa.. in loc sa pierd vremea cum faceam in liceu, acum citesc, scriu, traduc si alte activitati dinastea.. pe care nu ai dori sa le faci in singura vacanta de Craciun. :)

    RăspundețiȘtergere