marți, 22 decembrie 2009

22 decembrie...inca cateva zile ne mai despart de noul an.Nu stiu de ce dar nu mai sunt deloc atrasa de sarbatorile de iarna,comparativ cu anii precedenti.Pentru multi sunt o povara,o pierdere de timp.Intotdeauna am considerat Craciunul o sarbatoare magica,dar ajung la concluzia ca totul este cam sec.
Cadourile sunt facute doar cu pretexte si pentru ca asa trebuie,colindele numai au aceasi valoare simbolica,toata lumea asalteaza magazinele in aceasta perioada de parca am manca si-am bea cat pentru o luna...in concluzie,tind sa cred,din pacate,ca oamenii sunt mai magnetizati de problemele lor si nu gasesc Craciunul ca o sarbatoare spirituala,ci ca un motiv numai bun de petrecere.
Pentru ca imi aminteste de Craciunul copilariei :x :

Un comentariu:

  1. De acord, mai ales la faza cu cadourile. Si mie mi s-a intamplat sa fiu pusa in fata faptului de a lua si primi cadou de la oameni de care am fost foarte apropiata.. dar de care m-am distantat mult anul asta si din pacate nu din vina mea. A fost enervant sa fac pe ipocrita, dar nu aveam de gand sa isc o cearta.. mai ales ca ne vorbim rar si ne vedem maxim odata pe luna. :)

    RăspundețiȘtergere