miercuri, 21 aprilie 2010

Cineva sa ne faca din nou fericiti

Sunt zile cand simti ca vrei sa zburzi ca un mielusel.Cand chiar te simti implinit si esti mandru de tot ce ai acumulat pana acum,de cariera pe care vrei sa o urmezi etc. Da! Sunt fericita! In primul rand,mi-am cumparat Netterul (e absolut captivant - mi-am petrecut toata ziua rasfoindu-l si minunandu-ma de multitudinea de denumiri),am luat o decizie (intr-un final) si anume ca anul viitor nu voi mai participa la olimpiada de bio .. mereu am o problema cu luarea deciziilor,pentru ca mereu sunt confuza .. mi-e greu,intr-adevar dupa 3 ani de nationala sa renunt,dar sper ca asta e cea mai buna alegere.Ma voi ocupa de admitere,de bac,atestate si ce-o mai fi. Fericire inseamna si cateva ore in plus de somn,dimineata,cand de abia reusesc sa ma trezesc .. si da, maine dorm mai mult pentru ca e greva. De asemenea,sper sa reusesc sa ajung vinerea viitoare la Cluj si sa-mi petrec weekendul la o prietena de la stoma :x.
Cam atat despre ciudata mea stare de beautitudine.Merg sa ma delectez cu ultimele pagini din cartea Cianura pentru un suras.

2 comentarii: